

Usługi
Analiza obecnych praktyk oceny pracowników
Przygotowanie indywidualnych planów rozwoju dopasowanych
do istniejących stanowisk
Opracowanie systemu szybkiej oceny predyspozycji nowych kandydatów pod kątem długoterminowego rozwoju w firmie
Wdrażanie planów indywidualnego rozwoju w celu utrzymania najlepszych pracowników
Secret shopping- badanie poziomu jakości istniejącej obsługi klienta na różnych stanowiskach i przygotowanie planu szkoleń
w oparciu o wyniki badania.

Dostarczanie szkoleń, kursów i testów psychologicznych takich jak:
Negocjacje, handel, obsługa klienta
Zgrany zespół- współpraca różnych typów osobowości
Świadomość kulturowa w miejscu pracy
Image in Business- wizerunek własny w biznesie
Praca z klientami lub partnerami w krajach anglojęzycznych- zrozumienie mentalności różnych kultur i zachowań biznesowych
Negocjacje lub współpraca w języku angielskim- szkolenia dopasowane
do specyficznych typów klientów i rynków
