top of page

Udział w radach nadzorczych

  • Zdjęcie autora: Lukasz Kalicinski
    Lukasz Kalicinski
  • 17 lip 2024
  • 2 minut(y) czytania

Zasiadaliśmy w sześciu radach nadzorczych regulujących usługi edukacji dalszej dla

osób powyżej 16 roku życia i szkoleń zawodowych dla osób dorosłych. Było to

bogate doświadczenie, gdyż pozwoliło nam współpracować zarówno z sektorami

publicznym, charytatywnym jak i prywatnym i budować inicjatywy służące lokalnej

społeczności. Każdy sektor ma inne priorytety i regulacje, i różnych interesariuszy,

jednak dzięki wspólnemu wysiłkowi, byliśmy w stanie znajdować rozwiązania i

pokonywać bariery, gdyż dopiero wtedy projekty przynosiły prawdziwe rezultaty.

Pozwoliło nam to poznać różnice w zarządzaniu finansami prywatnymi,

samorządowymi, Unii Europejskiej czy funduszami.


To była ogromna przyjemność pracować z wami przez 5 lat do lipca 2020. W tym czasie byłem dyrektorem New Directions College w Reading, a wy dostarczaliście dla nas programy edukacyjne dla dorosłych finansowane przez ESFA (Education Funding Skills Agency), Department for Education (Ministerstwo Edukacji). Wasze programy były innowacyjne i pozwoliły wam dostarczać kwalifikacji zawodowych Highfield. Poprosiłem Maggie by dołączyła do rady nadzorczej college’u, w skład której wchodzili wybrani członkowie i dyrektorowie urzędu miasta. Jak oczekiwałem, Maggie świetnie sprawdziła się w tej roli, oferując cenne spostrzeżenia na temat takich obszarów jak informacje o rynku pracy. Maggie była ceniona i szanowana przez radę, potrafiła skutecznie wyrażać swoje opinie i spostrzeżenia. W wyniku waszego sukcesu zostaliście zaproszeni do udziału w projekcie współfinansowanym przez ESFA i The National Lottery „Stronger Together”, który miał na celu współpracę z osobami w sposób holistyczny i płynny. Stworzyliście program „Suit2Go”, przekształcając stary budynek sądu w centrum miasta Bracknell w największą garderobę, jaką kiedykolwiek widziałem! W garderobie znajdowały się dziesiątki tysięcy funtów wysokiej jakości nowych i prawie nowych ubrań i akcesoriów, dzięki czemu beneficjenci projektu mogli się ubrać i przygotować do rozmów kwalifikacyjnych – wpływ tych metamorfoz na pewność siebie był niemierzalny. Maggie została również poproszona o dołączenie do grupy zarządzającej, która nadzorowała cały projekt, zapewniając strategiczne kierownictwo i uzgadniając decyzje operacyjne dotyczące wyników partnerów. Był to trudny projekt, który napotkał wiele wyzwań, wielu partnerów się wycofało, ale Maggie się nie poddała i zawsze skupiała się na rozwiązaniach. Z poważaniem, B.W. Curriculum Manager - Community Engagement and Learning Skills & Learning Adult Community Education

 
 
bottom of page